Egipskie psiaki
Wyrusz na kolejną niesamowitą wyprawę z psiakami Disneya. Tym razem rozkoszne, gadające szczeniaczki wybiorą się do Egiptu na poszukiwania jednego z największych skarbów pod Słońcem. Będą musiały pokonać przebiegłego kota, rozwiązać mnóstwo zagadek i dostać się do tajemniczego grobowca. Na szczęście pomogą im w tym nowi przyjaciele z egzotycznego kraju: Kamcia i Babi. „Egipskie psiaki” to zwariowana i pełna merdania ogonami opowieść o potędze przyjaźni i współpracy, która wzruszy i rozśmieszy całą twoją rodzinę. Gwarancja poprawy humoru nawet w najbardziej pieskie popołudnie.