Bruce Wszechmogący
Reporter telewizyjny Bruce Nolan, który nieustannie narzekał na Boga, otrzymuje wszechmocne moce, które mają mu pokazać, jak trudno jest rządzić światem.
Bruce Nolan (Carrey) to reporter telewizyjny, który wierzy, że cały wszechświat sprzymierzył się przeciwko niemu. W odmieniającym jego życie spotkaniu Bóg (Freeman) obdarza Bruce'a wszystkimi swoimi mocami, by ten podjął się ważnego zadania oraz przekonał się, czy potrafi zrobić to lepiej.