Opowieści na dobranoc
Życie hotelowej złotej rączki staje na głowie, gdy historie na dobranoc, które wymyśla dla swoich siostrzeńców, zaczynają przytrafiać mu się w prawdziwym życiu.
Komik Adam Sandler gra główną rolę w pełnej przygód i wzruszeń rodzinnej komedii wytwórni Walt Disney Pictures „Opowieści na dobranoc". Każdego wieczoru, gdy Skeeter Bronson (Sandler) opiekuje się dziećmi swojej siostry (Courtney Cox), puszcza wodze fantazji, wymyślając niestworzone opowieści na dobranoc o bohaterskich wyczynach z nim samym w głównej roli. Zafascynowane opowiadaniem dzieci dodają do tych historii swoje własne pomysły. A później dzieją się czary. To, co nocą rozgrywało się w wyobraźni, staje się najprawdziwszą codziennością Skeetera. Tak zaczyna się wielka przygoda, która zmierza do jego własnego szczęśliwego zakończenia. Barwne postacie, humor i pozytywne przesłanie zachwycą całą twoją rodzinę.