Jeden dzień w Disneyu
„Jeden dzień w Disneyu" to serial dokumentalny przedstawiający ludzi współtworzących magiczne opowieści Disneya. Udajemy się w różne miejsca na całym świecie, od parków rozrywki Disneya po ulice Madrytu, aby poznać osoby, które codziennie wprowadzają magię do życia w wyjątkowy, ekscytujący sposób. Animują ukochane postacie, kierują tramwajem na Main Street, albo odkrywają kolejną gwiazdę Disney Channel. W każdym odcinku możemy przyjrzeć się pracy ludzi nieustannie tworzących niezapomniane, porywające historie dla widzów na całym świecie.