Defending Europe
„Defending Europe” przedstawia niesamowite sposoby, za pomocą których różne kraje broniły swoich granic na przestrzeni ostatnich tysięcy lat.
„Defending Europe” przedstawia niesamowite strategie, broń i konstrukcje, wykorzystywane na przestrzeni wieków przez różne europejskie kraje do obrony swoich terytoriów. Obejmujący ponad dwa tysiące lat historii dokument pokazuje, jak te często zapomniane historie i miejsca odegrały kluczową rolę w kształtowaniu państw i granic Europy, jaką znamy dzisiaj.