II wojna światowa: ukryta prawda
Najnowsza technologia umożliwia tworzenie modeli 3D różnych bitew z okresu II wojny światowej. Skanowanie ujawnia ślady ukryte i zakopane przez ponad 70 lat.
Nowa technologia ujawnia ukryte ślady ataku na Pearl Harbor, zarówno na lądzie, jak i pod wodą.
W 1944 roku naziści opracowali najbardziej zaawansowaną broń na świecie, hitlerowskie rakiety V.
Pete i Marty badają drogę wojsk alianckich do Rzymu, prowadzącą przez górzyste tereny Włoch.