Śnięty Mikołaj
Ukochana seria powraca! Scott Calvin po dwudziestu ośmiu latach króluje jako Święty Mikołaj, przywódca Bieguna Północnego i Bożego Narodzenia. Z rodziną: Carol, Sandrą, Calem i wraz z elfami, Scott Calvin próbuje odnaleźć się w zmieniającym się świecie i utrzymać przy tym ducha Bożego Narodzenia wśród nowego pokolenia.
Cal rozpoczyna szkolenie na Świętego Mikołaja, a elfy skrywają przed Scottem tajemnicę.
Zły Mikołaj i Olga dostają się na Biegun Północny, Święty Mikołaj i elfy bronią swojego domu.