Koncerty, Muzyka
Prawdziwa gratka dla fanów Yes – pełnometrażowy film z ich legendarnego koncertu z 1972 roku w londyńskim Rainbow Theatre, w pełni odrestaurowany i zremasterowany, z przywróconymi wcześniej utraconymi fragmentami.
Prawdziwa gratka dla fanów Yes – zobacz ich legendarny koncert z 1972 roku w londyńskim Rainbow Theatre, w pełni odrestaurowany i zremasterowany, z przywróconymi wcześniej utraconymi fragmentami!