Koncerty, Muzyka
Specjalne zaproszenie Jarvisa Cockera dla Melanie na otwarcie festiwalu Meltdown w Queen Elizabeth Hall w Londynie w czerwcu 2007 roku oznaczało jej triumfalny powrót. Program ten prezentuje cały występ oraz jej drogę z Glastonbury do Londynu.