The Paloni Show! Psikusy na Halloween
Leroy, Reggie i Ceruce Paloni dostali życiową szansę, aby poprowadzić niezapomniany odcinek specjalny na Halloween, pełen „upiornych” krótkich filmów autorstwa początkujących animatorów. Reżyseria: Justin Roiland.