Dokumentalne, Muzyka
SUGA – jeden z wokalistów sławnej na całym świecie grupy BTS – pracuje nad nową płytą. Chce odnaleźć własną historię, którą może opowiedzieć muzyką, więc wyrusza w podróż i spotyka się z artystami z różnych zakątków świata.
Min Yoon-gi – kiedyś z głową pełną zmartwień, ale też i marzeń – w wieku dwudziestu ośmiu lat ugruntował swoją pozycję jako światowej sławy artysta SUGA z BTS. Wrodzony talent, ciężka praca i niesamowity sukces to jego wyjątkowa spuścizna. Teraz, jako Agust D, pracuje nad solowym albumem i udaje się w podróż, by odkryć nowe historie. SUGA rusza w trasę, odwiedzając po drodze Las Vegas, Malibu, San Francisco, Tokio, Chuncheon, Pjongczang i Seul. Czy uda mu się ponownie odnaleźć swoje marzenie?