BULLET/BULLET
W niedalekiej przyszłości cywilizacja upadła. Gear pracuje w sklepie z rupieciami, odzyskując skradzione towary wraz z Qu-0213 i Niedźwiedziem. Paczka podejmuje się tajemniczego zadania - kradzieży ważnego przedmiotu, przez co stają się celem śmiertelnie niebezpiecznych zabójców.
W niedalekiej przyszłości cywilizacja upadła, a świat stał się pustkowiem. Pomimo ubóstwa, ludzie wykorzystują pozostałości dawnych cywilizacji, aby przetrwać. Gear pracuje w sklepie z rupieciami, jednocześnie odzyskując skradzione towary wraz z Qu-0213, robotem o czterech osobowościach, i Polarnym Niedźwiedziem, hazardzistą. Pewnego dnia Gear dostaje ofertę, jedyne w swoim rodzaju zadanie – kradzież ważnego przedmiotu. Wkrótce przyjaciele będą musieli stawić czoła śmiertelnym zabójcom, pościgom samochodowym i ekstremalnym starciom. Gear i jego zespół nie wiedzą jeszcze, że przedmiot, który ukradli, skrywa tajemnicę, od której świat może zadrżeć w posadach.
Miasto obiegła wieść o kradzieży dokonanej przez Geara, Polarnego Niedźwiedzia i Qu-0213.
Uciekając przed zabójcami, Gear, Polarny Niedźwiedź i Qu-0213 trafiają do opuszczonego miasta.
Gear chce uświadomić mieszkańców pustkowia, jak naprawdę wygląda świat, w którym żyją.
Gear, Niedźwiedź i Qu-0213 zostają uwięzieni w ekstremalnie zimnym, opuszczonym obiekcie.
Gear i jego towarzysze, do których dołączają zabójcy i członkowie Oporu, zmierzają do stolicy.
Gear i jego towarzysze w końcu docierają do najgłębszej części stołecznych podziemi.