Quantico
Grupa rekrutów z różnych środowisk przybyła do bazy FBI Quantico na szkolenie. Są najlepsi, najbystrzejsi i najdokładniej sprawdzeni, więc wydaje się to niemożliwe, by jedno z nich było podejrzane o zaplanowanie największego ataku na Nowy Jork od 11 września.