Nie odchodź
Małżeństwo Kiary, autorki książek o afrykańskiej duchowości, i Milesa, byłego zawodnika MMA ,dobiega końca. Nagle w ich życiu pojawiają się siły nadprzyrodzone. Para musi stoczyć walkę o życie. Kluczem do przetrwania jest pokonanie najmroczniejszych chwil dzięki odwadze i miłości.