Święta w stylu Isabel Preysler
Isabel Preysler zaprasza nas w zacisze swojego domu, by pokazać, jak świętuje najbardziej niezapomniany czas w roku: Boże Narodzenie. Z pomocą swojego personelu Isabel pilnuje nawet najdrobniejszych szczegółów i dzieli się ze swoimi dziećmi radością chwili obecnej i nostalgią za przeszłością.
Dla Isabel Preysler i jej rodziny Boże Narodzenie to wyjątkowy czas. Przy tej okazji zaprasza nas do swojego domu, by szczegółowo pokazać, jak się do nich przygotowuje. Do pracy biorą się również jej córki, Tamara Falcó i Ana Boyer, by pomóc matce odtworzyć te niezapomniane chwile. Isabel dba o każdy szczegół przygotowań, dzieląc się ze swoimi dziećmi, również tymi mieszkającymi za granicą, radością chwili obecnej i nostalgią za przeszłością. Przecież Boże Narodzenie to również czas wspominania tych, którzy odeszli.
Isabel odsłania przed nami swoje bożonarodzeniowe doświadczenia, rutyny i tradycje rodzinne.
Isabel wspomina święta z przeszłości, tworząc zarazem nowe wspomnienia ze swoimi dziećmi i wnukami.