548 dni: Porwana przez sektę
Młoda Patricia Aguilar znika, rodzina jest załamana. Mijają tygodnie, bez żadnej wiadomości o niej. Wreszczie wraca nadzieja, bo Patricia daje znaki życia, lecz mówi i zachowuje się dziwnie, jakby była pod czyjąś kontrolą. Okazuje się, że trafiła do Peru, uwiedziona przez guru sekty. Zaczyna się walka o jej odzyskanie, choć Patricia stawia opór. Historia o wychodzeniu z tragedii rodzinnej opowiedziana z perspektywy bohaterów.