Justified: Miasto strachu
Raylan Givens opuścił Kentucky i godzi teraz życie szeryfa federalnego z byciem ojcem na pół etatu. Przypadkowe spotkanie wysyła go do Detroit, gdzie trafia na brutalnego socjopatę i jego zaciętego prawnika.
Raylan Givens, który opuścił Kentucky 15 lat temu, mieszka teraz w Miami, będąc chodzącym anachronizmem, balansującym między życiem jako szeryf federalny i jednocześnie pracujący na pół etatu ojciec 15-letniej dziewczynki. Przypadkowe spotkanie na odludnej florydzkiej autostradzie wysyła go do Detroit. Spotyka tam Clementa Mansella, znanego jako Dzikus z Oklahomy, - brutalny i socjopatyczny desperat, który już raz wymknął się spod kontroli władz Detroit i zamierza zrobić to ponownie. Adwokat Mansella, Carolyn Wilder, pochodząca z Motor City, ma zamiar reprezentować swojego klienta, nawet jeśli znajdując się pomiędzy policją a przestępcą, będzie musiała prowadzić właśną grę.
Piętnaście lat po opuszczeniu Kentucky, w wyniku przypadkowego spotkania Raylan trafia do Detroit.
Raylan ściga mordercę. Carolyn przyjmuje byłego klienta. Willa zaprzyjaźnia się z kimś nowym.
Raylan zmaga się z albańskim gangiem. Mansell zyskuje nowego sojusznika. Carolyn traci czujność.
Raylan i Carolyn przekraczają pewne granice, gdy Raylan usiłuje wydostać się żywy z Detroit.