Dr. Martin Luther King Jr.: Koszykówka, nadzieje i marzenia
Nieopowiedziana historia o tym, jak dr Martin Luther King Jr. i Barack Obama wykorzystali koszykówkę, by zjednać sobie młodych wyborców i ożywić swoje ruchy społeczne.
Nieopowiedziana historia o tym, jak dr Martin Luther King Jr. i gwiazdorska drużyna aktywistów wykorzystali koszykówkę, by przyciągnąć młodych wyborców i ożywić ruch na rzecz praw obywatelskich. Zobacz, jak prezydent Obama użył tej samej strategii, by napędzić swoją historyczną kampanię.