O czasie i wodzie
Stojąc w obliczu zanikania islandzkich lodowców i utraty ukochanych dziadków, pisarz Andri Snær Magnason tworzy wyjątkowe archiwum. Jego zapiski stają się kapsułą czasu, która ma ocalić to, co nieuchronnie przemija – rodzinę, pamięć, czas i wodę.