Thank You, Goodnight: Historia Bon Jovi
„Thank You, Goodnight” to czteroczęściowy serial, będący kroniką epickiej przeszłości i niepewnej przyszłości kultowego zespołu Bon Jovi. To 40-letnia odyseja idoli rock'n'rolla, która staje pod znakiem zapytania, gdy problemy z głosem Jona grożą zawieszeniem lub końcem działalności zespołu.