Orangutan
Wysoko w koronach drzew Azji Południowo-Wschodniej żyje niezwykła i tajemnicza społeczność pełna zabawnych osobowości. Narratorem produkcji Disneynature „Orangutan” jest Josh Gad, który zabiera widzów do jednego z najbardziej majestatycznych lasów deszczowych, gdzie poznajemy Indah- dociekliwą młodą orangutankę, która uczy się życia, przygotowując się do opuszczenia rodziny i pierwszej samodzielnej przygody.