Związek Ani i Tomka przeżywa poważny kryzys. On, showman-celebryta, wcale nie ma zamiaru się ustatkować. Ona z kolei chce poważnego związku. Tymczasem na horyzoncie pojawia się Aleksander – zauroczony Anią milioner, właściciel aplikacji Planeta Singli, jest przekonany, że nikt inny nie pasuje do niego bardziej niż romantyczna nauczycielka muzyki.