38 Minutes to Live
Co byś zrobił w ostatnich minutach swojego życia? Ten dokument ukazuje reakcje ludzi na Hawajach podczas 38-minutowego fałszywego alarmu rakietowego. Poprzez poruszające, osobiste relacje film pokazuje, jak zwykli ludzie i człowiek, który wcisnął guzik, mierzyli się ze swoją śmiertelnością.