Czarnobyl: świadkowie tragedii
26 kwietnia 1986 roku test w czwartym bloku elektrowni w Czarnobylu wywołał największą katastrofę jądrową w dziejach. Eksplozja uwolniła 400 razy więcej promieniowania niż bomba zrzucona na Hiroszimę. Serial ten upamiętnia 40. rocznicę tragedii i jej następstwa – od matactw KGB po dzisiejszą wojnę w Ukrainie. Niepublikowane dotąd relacje świadków rzucają nowe światło na historię pełną intryg, kłamstw i dramatów.