I Superbiker 4 - The War for Four
Murray Walker zabiera widzów w emocjonującą podróż przez sezon British Superbike 2013, w którym Shane Byrne i Ryuichi Kiyonari walczą o tytuł pierwszego w historii czterokrotnego mistrza.