I Superbiker
W bezlitosnym świecie brytyjskich supermotocykli czterech zawodników ściga się z prędkością 320 km/h. Współcześni gladiatorzy stawiają czoła brutalnej pogodzie i ryzykują życiem na każdym zakręcie. Wśród zwycięstw i upadków tylko jeden z nich sięgnie po tytuł prawdziwego mistrza.