Nadzwyczajna
Witajcie w świecie, w którym każda pełnoletnia osoba posiada supermoc. Wszyscy poza 25-letnią Jen, która czuje się odosobniona. Na szczęście współlokatorzy Jen – Carrie, Kash i tajemniczy kot dachowiec – nie pozwalają jej użalać się nad sobą. Jen błądzi po wielkim, zagmatwanym świecie, uzbrojona jedynie w odrobinę nadziei i dużą dozę desperacji, by odnaleźć swoją moc. W trakcie swojej przygody może odkryć, że życie bez mocy też jest w porządku.
Jen idzie do kliniki, a przyjaciele zaczynają nowy rozdział w obliczu sekretnej rodziny i rozstania.
Jen i Spermuś godzą jego kontakt z synem ze swoją relacją. Kash dostaje pracę, ale w biurze Carrie.
Jen nie radzi sobie w relacjach rodzinnych. Kash okazuje się kiepskim pomocnikiem podczas podrywu.
Rywalizacja między Jen i Norą się zaostrza. Spermusia czeka trudny wybór. Carrie staje na głowie.
Jen rozwiązuje problemy związane z tatą. Spermuś ma się zemścić, a Carrie i Kashowi czegoś brakuje.