Billy Fury, The Sound of Fury
W latach 60. Billy Fury był sensacją rock and rolla, który miał więcej hitów niż The Beatles. Od jego przełomowego albumu „The Sound of Fury” po osiągnięcie statusu ikony, film śledzi życie brytyjskiej legendy muzycznej poprzez wywiady z tymi, którzy go znali.