Dzieci mają głos
Camp ALEC to obóz dla dzieci nieumiejących mówić. Choć są mądrymi i zdolnymi młodymi ludźmi, nie potrafią zwerbalizować swoich myśli. Aby móc się wyrazić, dzieci używają urządzeń umożliwiających alternatywne i wspomagające metody komunikacji, które zamieniają skonstruowane przez nich wypowiedzi na słyszalną mowę.