Akademia
Azile, młoda kobieta z przedmieść Kapsztadu w Południowej Afryce, nauczyła się żeglować w Akademii – inicjatywie założonej w ramach historycznego Royal Cape Yacht Club. W trakcie przygotowań do wyścigu wokół niesławnej południowoafrykańskiej wyspy Robben, jej mentorka, Lindani, uczy ją życia na oceanie.