Kumail Nanjiani: strumień świadomości
Po niemal dekadzie Kumail Nanjiani wraca do Chicago, gdzie zaczynał karierę stand-upera. W nowym programie opowiada o lękach, kupowaniu dragów na czarnym rynku i, co najważniejsze, o lekach dla kota.