Jim Gaffigan wie co i jak
Uważany za jednego z najbardziej płodnych komików naszych czasów, siedmiokrotnie nominowany do nagrody Grammy Jim Gaffigan w swoim jedenastym programie komediowym rozprawia o wszystkim: od środków hamujących apetyt po wychowywanie nastolatków.