Kim Kolwiek: Szatański Plan
Doktor Drakken ma nowy nikczemny plan, jak zapanować nad światem, ale jego sukces zależy od znalezienia słabego punktu Kim Kolwiek. Czy pewien nowy przystojniak Eric może z tym mieć coś wspólnego?
Sprawy tak się mają: Doktor Drakken przygotował nowy nikczemny plan zapanowania nad światem, ale jego sukces zależy od znalezienia słabego punktu Kim Kolwiek. Czy nowy przystojniak Eric ma z tym coś wspólnego? Być może. Kim jest zdecydowanie pochłonięta dramatem balowej randki. Tymczasem Ron siedzi po uszy w dziwnych małych zabawkach diabłów-robotów, gdy jego ulubiony lokal Bueno Nacho przechodzi na ciemną stronę. Teraz zachowuje się jak głąb – akurat wtedy, gdy Kim najbardziej go potrzebuje. Jeśli Doktor D będzie w stanie utrzymać presję, Kim będzie musiała się poddać. Ale to jeszcze nie koniec.