Hotel na końcu wyspy
Tante Maya, której siostra powierzyła pieczę nad hotelem w Anyer, przybywa ze swoimi zaufanymi pracownikami, Yosem i Melkim z Sumby. Jej zadaniem jest wyznaczenie nowego menadżera spośród trzech najstarszych pracowników, którymi są Oci, Sudung i Randi. Do tej pory dobrze zarządzany hotel znajduje się w kryzysie, kiedy pracownicy zaczynają walczyć o uwagę i aprobatę Tante Mai.