Bad Luck
Lippo, Dagmar, Karl i Rizzo, każdy borykający się z własnymi problemami, wyruszają na poszukiwanie szczęścia. Lippo staje w obliczu nagłego bezrobocia, Dagmar znajduje broń i planuje napad, Karl sprzedaje filtry do wody, aby związać koniec z końcem, a Rizzo zmaga się z odmiennością. Pomimo ich wysiłków, seria niepowodzeń i wypadków samochodowych sprawia, że szczęście wydaje się nieosiągalne.