Disney za kulisami / Gwiezdne wojny: The Mandalorian
Disney za kulisami / Gwiezdne wojny: The Mandalorian to dokument, który odsłania przed nami kulisy serialu. Każdy odcinek poświęcony jest innemu aspektowi produkcji ze świata Gwiezdnych Wojen. Zobaczymy wywiady z aktorami, ekipą, a także ujęcia z planu.