Smile
GroM budzi się pewnego ranka i odkrywa, że jego usta zastygły w grymasie. A przecież tak bardzo chce być radosny i się uśmiechać! Z pomocą przychodzi mu przyjaciel LobO. Razem wyruszają w podróż, by odnaleźć zaginiony uśmiech GroMa. Próbują wizyty w cyrku i magicznych eliksirów, ale to tylko pogarsza sprawę.
GroM budzi się pewnego ranka ze skwaszoną miną. A przecież tak bardzo chce się uśmiechać! Z pomocą przychodzi mu przyjaciel LobO. Razem wyruszają w podróż, by odnaleźć zaginiony uśmiech. Próbują wizyty w cyrku i magicznych eliksirów, ale sytuacja tylko się pogarsza. Czy GroM kiedykolwiek znów się uśmiechnie?