Jeszcze będzie dobrze
Zwykłą rodzinę dotyka katastrofa: ciężka choroba jednego z dzieci, która rujnuje życie każdego członka rodziny. Anne, matriarchini, autorka bestsellerowych poradników, mierzy się z oskarżeniem jej wydawcy i kochanka o molestowanie. Pascal, mąż Anny, którego ta od lat zaniedbuje. Ich córka Claire jest głęboko zaniepokojona chorobą siostrzenicy i kontaktami z córką swojego partnera i jego byłą żoną. Marion zmaga się z małżeństwem, chorobą córki i pociągiem do Louisa, którego poznała w szpitalu. Vincent, młodszy brat Claire i Marion, jest atrakcyjnym zarządcą, który kiedyś cieszył się łatwym życiem. Gdy Rose przechodzi przeszczep szpiku kostnego, życie toczy się dalej z codziennymi problemami, ale nie bez nadziei i humoru.
Vasseurowie przygotowują się do przeszczepu szpiku kostnego dla dziewięcioletniej Rose.
Dzień przeszczepu. Marion unika prawdy, a Claire próbuje przywrócić ją do rzeczywistości.
Po kilku tygodniach na sali transplantacyjnej stan zdrowia Rose nie wykazuje oznak poprawy.
Pomijając ulgę, Marion odkrywa nowe życie w domu z Rose, której choroba zamienia się w tyrana.
Claire i Marion są na wakacjach z Léonie i Lou, ale na słońcu nieszczęście nie jest mniej bolesne.
Lekarze dają Rose przepustkę na Święta. Claire wie, że to najprawdopodobniej jej ostatnie.
Rose jest na intensywnej terapii. Lekarze mówią jej rodzicom, że zostało jej tylko kilka dni życia.
Minęły trzy tygodnie, a lekarze nie mogą tego pojąć: Rose wciąż żyje i ma się coraz lepiej.