Upadek
Marie, kierowniczka na lotnisku, poznaje Maxime'a, zapalonego spadochroniarza i miłośnika wingsuitingu. Zostaje wplątana w skok, a aby uciszyć Marie, Sofia, przywódczyni gangu, uszkadza spadochron kobiety. Marie cudem przeżywa. Dotknięta niepełnosprawnością natyka się na Sofię i postanawia się zemścić.
Marie, kierowniczka na lotnisku, poznaje Maxime'a, zapalonego spadochroniarza i miłośnika wingsuitingu. Nie wie, że ta znajomość zmieni jej życie. Zostaje wplątana w napad na lotniskowy pojazd transportujący gotówkę. Aby uciszyć Marie, Sofia, przywódczyni gangu, uszkadza spadochron kobiety przed jej pierwszym solowym skokiem. Marie cudem przeżywa. Dotknięta niepełnosprawnością znajduje schronienie w domu rodzinnym. Rok później Marie natyka się na Sofię. Przestępczyni przekonana, że Marie nie żyje, nie rozpoznaje swojej ofiary. Marie postanawia się zemścić, podstępem wciągając przestępców w kolejny napad. Tymczasem policjant z Brygady Antyterrorystycznej, Luc Ferraz, szuka kreta, który dostarcza gangowi informacji – Marie spełnia wszystkie kryteria. Luc przenika do jej życia, aby wytropić złodziei.