Koktajl
Młody ambitny barman z Nowego Jorku zyskuje rozgłos w eleganckiej części Manhattanu, na Upper East Side. Ale wyjazd na Jamajkę i miłość, którą tam odnajdzie, sprawią, że spojrzy na życie z nowej perspektywy.
Hipnotyzujący Tom Cruise w roli Briana Flanagana, młodego, pewnego siebie barmana z ambicjami, który z pomocą starego wyjadacza w swoim fachu (Bryan Brown) zyskuje rozgłos w eleganckiej części Manhattanu. Przeprowadzka na Jamajkę i burzliwy romans z wyzwoloną artystką (Elisabeth Shue) sprawią, że skupiony dotąd na sobie mężczyzna ujrzy życie z zupełnie nowej perspektywy.