Wygrane marzenia
Nieśmiała z natury Violet przyjmuje pracę w hałaśliwym, znanym w całym mieście z mocno rozrywkowego charakteru barze Coyote Ugly.
Porywająca romantyczna komedia z wyjątkowo piękną obsadą (m.in. Piper Perabo i Maria Bello). Z natury nieśmiała Violet Sanford (Piper Perabo) przenosi się do Nowego Jorku, marząc o karierze autorki i piosenkarki. Nie ma grosza przy duszy, więc przyjmuje pracę w hałaśliwym, znanym w całym mieście z mocno rozrywkowego charakteru barze Coyote Ugly. To miejsce, w którym barmanki więcej czasu spędzają na barze niż za nim, rozbudzając wyobraźnię tłumu, przyciąganego tam co wieczór przez gorącą atmosferę i zabawę bez granic.