Seven Women
„Seven Women” (Siedem kobiet) to film dokumentalny wyprodukowany i wyreżyserowany przez Yvonne Scio', która po sukcesie jej debiutu reżyserskiego, „Roxanne Lowit: Magiczne chwile”, nadal zgłębia świat kobiet. W tym wyjątkowym projekcie szczegółowo przedstawiono życie siedmiu kobiet.
„Seven Women” (Siedem kobiet) to film dokumentalny wyprodukowany i wyreżyserowany przez Yvonne Scio', która po sukcesie jej debiutu reżyserskiego, „Roxanne Lowit: Magiczne chwile”, nadal zgłębia świat kobiet. W tym wyjątkowym projekcie szczegółowo przedstawiono życie siedmiu kobiet – dziennikarek, kostiumografek, aktorek i nie tylko: Rosity Missoni, która wraz z mężem Ottaviem założyła dom mody Missoni, palestyńskiej dziennikarki Ruli Jabreal, kostiumografki Patricii Field, która pracowała na planach filmów „Seks w wielkim mieście” i „Diabeł ubiera się u Prady”, Bethann Hardison, pierwszej afroamerykańskiej top modelki i aktywistki na rzecz praw obywatelskich, nowojorskich artystek Susanne Bartsch i Alby Clemente, a także Fran Dresher, odtwórczyni głównej roli w kultowym serialu telewizyjnym „Pomoc domowa”. Te niesamowite kobiety opowiadają własnymi słowami o kłopotach, nagrodach, marzeniach i pasjach, a także indywidualnych ścieżkach, którymi podążają.