Cicliste Per Caso - Grizzly Tour
Dokument opowiada historię dwóch kobiet, które przemierzają Stany Zjednoczone na rowerach po Wielkim Szlaku Wododziałowym, od Kanady do Meksyku. To wyjątkowa przygoda, której akcja toczy się w najdalszych zakątkach Gór Skalistych pełnych dziewiczej natury i dzikich zwierząt. W trakcie tej epickiej podróży bohaterki pokonują 4 000 km, wjeżdżając w sumie na wysokość 60 000 metrów. Dzień po dniu mierzą się z własnymi ograniczeniami, wystawiają na próbę swoje mocne i słabe strony, a także swoją przyjaźń. Bo każda podróż to historia o miłości.