Wielka Szóstka - serial
Hiro i Baymax, do spółki z Wasabim, Honey, To To i Fredem, potajemnie tworzą Wielką Szóstkę – grupę bohaterów strzegących miasta przed łotrami, których jedynym celem jest siać chaos i zniszczenie.