Prawo Milo Murphy'ego
Cokolwiek złego się nie dzieje, Milo stawia temu czoła z ogromnym sprytem, plecakiem pełnym pomocy i niekończącym się optymizmem.
Milo Murphy to pra, pra, pra, pra, prawnuczek prawdziwego Murphy'ego od "Prawa Murphy'ego." Milo jest przygotowany na każdą możliwą niespodziankę. Cokolwiek złego się nie dzieje, Milo stawia temu czoła z ogromnym sprytem, plecakiem pełnym pomocy i niekończącym się optymizmem, który każdą katastrofę zmienia w przygodę.