Wild Boar: The Comeback
Dokument opowiada o powrocie dzika, którego niegdyś hamowała Żelazna Kurtyna. Obecnie gatunek się rozwija, dzięki łatwym źródłom pożywienia w Europie Zachodniej. Film przedstawia inteligencję i zdolności adaptacyjne zwierzęcia żerującego u podnóży Alp i unikającego myśliwych. Choć przez niektórych uważany jest za współczesną plagę, dzik jest uroczym i inteligentnym stworzeniem.