Przedsiębiorcy
Ambitna, lecz pozbawiona talentu grupa przedsiębiorców tłumnie przybywa do przestrzeni coworkingowej o nazwie No Comfort Zone w poszukiwaniu biznesowego sukcesu. Przechwalają się, że opuścili swoją strefę komfortu, są własnymi szefami, zamienili pasję w pracę i chcą zmieniać świat – mimo że ledwo są w stanie się utrzymać.
Grupa przedsiębiorców, dumna z opuszczenia swojej strefy komfortu, marzy o tym, by zmieniać świat i zostać wpływowymi CEO, choć ledwo wiąże koniec z końcem. Każdego dnia przychodzą do miejsca o nazwie No Comfort Zone – przestrzeni coworkingowej stworzonej przez Gonzalo, znudzonego milionera, oraz Jacobo, samozwańczego guru przedsiębiorczości – by próbować urzeczywistnić swoje projekty. Przygniatająca rzeczywistość dnia codziennego uświadomi im, że świat przedsiębiorczości to w dużej mierze gra pozorów, że częściej liczą się dobre kontakty niż dobre pomysły, i że być może popełnili błąd, rezygnując z tradycyjnych etatów.
Do No Comfort Zone przybywa gość z prelekcją. Jego wizja wywołuje niespodziewany efekt.
Jacobo wpada na świetny pomysł: stworzyć podcast, który będzie szerzyć ideę przedsiębiorczości.
Napięty harmonogram aktywności w No Comfort Zone zaczyna wyczerpywać coworkerów.
Do No Comfort Zone przybywa Anioł Biznesu w poszukiwaniu pomysłu wartego milion dolarów.
Pep czeka na wyniki badań, a Jacobo traktuje to jako okazję do duchowej przemiany.