Biuro
Oparty na podstawie nagradzanego brytyjskiego serialu komediowego o tym samym tytule serial „Biuro" przedstawia zabawne i często nie najmądrzejsze wydarzenia w firmie papierniczej Dunder Mifflin.
Andy bierze sprawy w swoje ręce, gdy dowiaduje się o bankructwie rodziny. Dwight udziela wywiadu.
Pam bierze udział w rozmowie rekrutacyjnej z kierownikiem, który bardzo jej kogoś przypomina.
Część 1 z 2. Jim organizuje rekrutację na stanowisko asystenta asystenta kierownika.