The Good Mothers
Oparta na faktach historia „The Good Mothers” opowiada o życiu trzech odważnych kobiet, które dorastały w mafii ‘Ndrangheta i zdecydowały się na współpracę z prokurator Anną Colace, która dopiero co przybyła do Kalabrii. To opowieść o trzech kobietach walczących o życie i przyszłość swoich dzieci, próbując osłabić przestępcze imperium.