Spaced Out
Czy kiedykolwiek chciałeś polecieć w kosmos? Zastanawiałeś się nad Drogą Mleczną lub tym, czy kosmici naprawdę istnieją? W takim razie obejrzyj „Spaced Out”! Dowiedz się więcej o naszym wszechświecie dzięki zdjęciom z Kosmicznego Teleskopu Hubble'a i zobacz, jak inspiruje on nasz świat i kulturę.
Jason Kalirai i Joel Green opowiadają o tym, co zainspirowało ich do zostania astrofizykami.
Dowiedz się o użyteczności Hubble'a i o tym, jak teleskop kosmiczny uczy i inspiruje świat.
Odkryj, jak Hubble zmienił sposób, w jaki myślimy o kosmosie i naszym miejscu w nim.